V krajskom meste stredoslovenského regiónu poskytujeme upratovacie služby. Jedná sa o upratovanie spoločných priestorov bytových domov Banská Bystrica v známej časti Sásová.
Pri poskytovaní služieb našim klientom nechceme vynechať ani upratovanie nebytových priestorov Banská Bystrica v mestskej časti Fončorda.
Upratovanie vchodov Banská Bystrica – juh mesta, nie je pre nás problém zabezpečiť aj v okrajových obvodoch mesta ako napr. Radvaň a Kremnička.
Zastrešujeme aj výkon služieb s príznačným pomenovaním upratovanie vchodov bytových domov Banská Bystrica – Staré mesto.
Vo všetkých častiach Banskej Bystrice teda vieme ponúknuť upratovací servis všetkým našim budúcim klientom. Hovorovo ho občas označujeme upratovanie panelákov Banská Bystrica a blízke okolie alebo upratovanie bytoviek Banská Bystrica – širšie centrum.
V prípade prác, slangovo nazývaných ako upratovanie schodiska, sa cena bude určovať od metrov štvorcových a iných dodatočných služieb. Občas sa stane, že tieto práce dokonca nazveme tiež upratovanie barákov v Banskej Bystrici.
Na výber ponúkame klientovi aj upratovanie ekologickými prostriedkami. V súčasnosti sa v meste Banská Bystrica zameriavame pri pravidelnom upratovaní aj na doplnkové služby pre SVB ako napr. umývanie okien.
Všetky činnosti spojené s upratovaním priestorov sa snažíme vykonávať s kvalitnými čistiacimi prostriedkami. Ku každým priestorom sa usilujeme pristupovať s čo najväčšou vážnosťou, aby bola zachovaná čistota.
V nadväznosti na vyššie spomínané služby prihliadame na všetky požiadavky zadané klientom. Vieme mu poskytnúť vo všetkých prípadoch nadštandardný servis. Po uzavretí zmluvy sme súčinní klientovi a prihliadame na jeho konkrétne podnety do budúcnosti.
V prípade Banskej Bystrice a okolia sme k dispozícii našim klientom, či už je to spoločenstvo vlastníkov bytov alebo správca bytových domov, tzv. bytové družstvá. Radi vám pomôžeme s tým, aby ste vyriešili upratovanie bytovky vo vašej oblasti.
Zverenie služieb externej upratovacej firme prináša v mnohých oblastiach viacero výhod.
Taktiež odpadajú aj starosti s obstarávaním čistiaceho a technického vybavenia. Ďalej nie je potreba realizovať výmery miezd a iných účtovných dokladov pre zamestnancov. To znamená, že nie je nutnosť vykonávať aj ďalšiu veľkú záťaž, ktorou je personalistika. Tá zahŕňa hľadanie nových zamestnancov, resp. ich výmenu a množstvo iných problémov na ňu viazaných.
V prípade záujmu o upratovanie kancelárskych priestorov prejdite na stránku s ďalšími dodatočnými informáciami, ktorú nájdete tu